Nyimo, tvůj popis mi hodně připomíná mého syna.
Také šel do školy v čerstvých šesti letech, byl také na svůj věk "intoš" (sám od sebe plynně četl od 4 let, počítal, měl prostudováno spoustu encyklopedií, široké zájmy, rozhled atd.), takže jsem předpokládala, že učení ho bude bavit. Ale nebaví.
Nesoustředí se, vyrušuje, snaží se z každé práce ulít, jak jen to jde, dělá si při vyučování své věci (něco si kreslí, hraje si s mobilem, snaží se bavit se spolužáky atd..).
Už to trvá od první třídy šest let. Vystřídal už za ty roky spoustu učitelů, máme X papírů od psychologů, individuální plán (který ovšem funguje velmi formálně, učitelé to v praxi prostě neumí) a pořád je to stejné. Nikomu se nepodařilo ho motivovat, škola ho nebaví
Má jedničky, protože ho k tomu tlačím, ale jemu samotnému je to dost jedno. Podle mě prostě čekal od školy něco víc a přes všechny naše snahy se nepodařilo mu vhodnou formu vzdělávání šitou "na míru" poskytnout.
Poruchu žádnou nemá, jen mu nesedí ten systém. Kupodivu ale jen ve škole, dělá sport a tam problémy nemá, s trenéry spolupracuje v pohodě a baví ho to