Přidat odpověď
Jeno, nedovedu si v praxi představit, jak učitelka s 27 žáky v první třídě přizpůsobuje výuku x jedincům, kteří vyrušují, nestíhají, výuku ignorují, nebo se např. nudí.
Já byla v x školách a viděla jsem fakt hodně. Děti, které by za našich dob vůbec do klasické základky nevzaly. děti, které jen ležely na lavici, neb učivo znaly už od dob MŠ, i ty co by bez asistenta neměly ani překračovat práh budovy.
Učitelky spíš bojovaly, než učily.
Náš nejmladší (červnový) syn dostal odklad. Vůbec si ho nedovedu představit od září ve škole. Po stromech sice leze jako opice, ale je levák a měl problémy s grafomotorikou.
Navíc absolutně nejevil zájem o písmena, či počty.
V prosinci se to najednou začalo lámat. Chtěl mnohé vysvětlovat, sám si opisoval text z knížky ( aniž by tušil co píše) a začal jevit zájem o matiku.
Přišlo mi škoda nepodchytit jeho zájem co nejdřív a čekat na 1.9, tedy dalších 9 měsíců.
Začali jsme se školou v lednu a syn je nadšen. Doufám, že mu nadšení vydrží.
Předchozí