Přidat odpověď
jinak my máme jen první stupeň, takže rovalita odpadá
očekávala jsem, že když někdo z našich dětí nebude v šestce zvládat, tak si vyslechne něco ve smyslu "no jo, v těch alternativách se děti nic nenaučí", ale výsledek je přesně opačnej - děti mají lepší známky, než bych jim dala já (já teda hodnotim slovně, ale kdybych hodnotila známkama)
vysvětluju si to tim, že tim, jak nejedu frontálku a žádný dítě nepostoupí na další učivo, dokud spolehlivě nezvládne to předchozí, tak prostě nemaj mezery a když je do šestky vyšlu s tim, že něco umí, tak to znamená, že to fakt umí a ne, že se jim povedlo kdesi cosi opsat do písemky
rodiče dítěte s dyskalkulií vůbec nenahlásili nový učitelce, že tam je nějaká dys a na výzo v šestce má dítě dvojku...
Předchozí