Dobrý večer, mám problém s vyúčtováním paušálu u VODAFONE. Koncem ledna jsem měnila tarif a brala si "odměnu po dvou letech", jsem u nich cca 8 let. Ten chlápek, co mi měnil paušál mě neupozornil, ač jsem se na vedlejší výdaje ptala, že starý mi dojel 25.1. a já ho nezrušila a zaplatím starý i nový. Službu jsem měnila 29.1.13. Ještě bych pochopila, kdyby mi naúčtovali z nového tarifu 4 dny. Naprosto odmítám za jednu službu platit dvakrát. Máte někdo zkušenosti? Já jsem se tak sekla a odmítám to zaplatit. Většinou rychle chladnu a platím a tady už to trvá 14 dní a točí mě to čím dál víc.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.