Tak jsem dnes ráno letenky zaplatila. Nakonec mi manžel "přibalil" i mladšího syna, takže poletím s 2 dětma. Teď už jen trnu,jestli mi přijde potvrzená rezervace. Ve čtvrtek ráno totiž ceny ještě o pár stovek spadly, udělala jsem rezervaci, která se má 24 hod zaplatit (teda v pokynech píšou - zahájit platbu do 24 hod) a teď budu čekat, jestli se ten převod stihl nebo jestli ten kod rezervace propadl...
Docela mne znervozňuje, že se s nimi nedá spojit jinak než za ten hříšně drahý telefon (mimochodem v práci máme linku 0900 zablokovanou...), takže řešit ze soukromého mobilu nějakou nesrovnalost bude finanční zážitek. Chtěla jsem jim odemailovat např. to potvrzení o zaplacení, ale na jejich stránkách nikde nic, jen ten telefon... Tak snad to dobře dopadne