Přidat odpověď
Myslím že jsi si odpověděla sama, ona ta intuice neklame. A já bych teda nepodceňovala ten faktor brášky, minimálně jen prostě syn vidí že existují i jiné formy komunikace a dodhromady možná s jeho nízkou potřebou sdělovat a vše komentovat prostě nemá tu potřebu se vyjadřovat.
Taky stres ze školky a jestli se mu děti smějí, prostě se mohl rozhodnout že radši nebude mluvit než asby se mu smáli. Kdoví co mu třeba řekla i ta učitelka, to někdy člověk zírá ... A jestli měl děsy, tak můžou být i kořeny v tomto.
Pokud je výslovnost špatná tak může být problém jemné motoriky, to že ostatní věci nezvládá nemusí asi být tak určují. Můj syn staví lego prakticky neustále, už i docela pěkně kreslí apod., přesto logopedka řekla že musí hodně cvičit jemnou motoriku jazyka. Je předčasně narozený a prý s tím obzváště tyto děti mívají problém.
Třeba je ten problém i prostší, prostě mu to dobře nejde a tak "rezignoval", když mu nikdo nerozumí a děti se smějí .... těžké pro malého špunta.
A co vlastně s ním ta vaše logopedka dělá, jak nacvičují to mluvení? Já u toho tedy vždycky nejsem, ale hlavně nacvičuje před zrcadlem správné postavení zoubků a jazyka.
Předchozí