ahoj
já teď moc nestíhám číst...
Lubar, na to b a d možná zkus neřešit to oboje najednou, ale zafixovat jen jedno z toho - třeba tejden do M. hustit jen b, až mu to poleze i ušima :-D ale bude přesně vědět, jak vypadá b
a že když něco vypadá jinak, tak to prostě není b
(počítám teda, že řešíš čtení, protože při psaní to prvňáci převrací běžně)
mně se tohle odizolování osvědčilo třeba u znamének menší větší - pro některý děti informace že špička ukazuje na menší číslo a rozevřenej konec na větší číslo má za následek, že vědí, že je tam špička a rozevřenej konec a že jedno z toho ukazuje na menší a jedno na větší číslo, ale zaboha si nevzpomenou co na co (a jsou to zároveň děti, který nezajímaj nějaký nenasytný kuřátka s otevřenym zobáčkem)
takže poslední asi 4 roky už říkám jen že špička ukazuje na menší číslo (aby se mi nepletlo, co jsem komu řekla) a oni jak slyší furt tu samou větu dokola, tak maj zafixováno špička a menší a jsme všichni spokojený
čtení je sice jinej případ, ale řekla bych, že za zkoušku to stojí..