Přidat odpověď
Jeno, dík za tip, řeším čtení... on podle mě má právě problém s tou fixací v paměti, skoro se zdá, že paměť je vůbec jeho největší slabina... Včera jsem dětem diktovala, v jakém pořadí jdou šneci a jakou mají barvu (první modrý táta, druhá žlutá máma a tak dál)... S. se projevil neuvěřitelně organizovaně, prostě si rovnou bral pastelky příslušné barvy a řadil si je za sebou apamatoval si jen to pořadí šneků, M. se projevoval naprosto chaoticky, předčítala jsem mu to asi pětkrát a nebýt S. vedle, tak to nejspíš nedá vůbec...Je to právě i jedna z věcí, kterou řešíme v lidušce, jemu fixace čehokoli do paměti trvá mnohonásobně déle, než většinové populaci, takže na lidušku umí písničku celá rodina (skoro i včetně benjamínka) a M. to pořád plete. A jak si něco náhodou zapamatuje špatně, tak není síly, aby se to odučil... Protože graficky ten rozdíl vidí naprosto v pohodě, aspoň z něj mám ten pocit.
Žluťásku, to je přesný - M. taky obvyklým hrám dětí moc nerozumí, tak se chytá "lumpáren"...
Předchozí