Přidat odpověď
Přiznám bez mučení, že nevím co ti už bylo razeno. Ale přesně popisuješ mého syna. Na papírových hodinách se hodiny nenaučil. Málem jsem ho s nima přizabila. Nedal to. Takže jsem si na netu našla stránky, kde se daly vytvořit obrázky s různýma dobama (jako čtvrt na jednu, půl jedné, ....). A začali jsme tím, že jsme si ukázali co je celá hodina - on pak hledal stejné kartičky (dvě hodiny, tři hodiny), pak jak se ukazuje půl (půl jedné, půl druhé) a takhle postupně. Pak když mu to šlo, tak jsme dělali celou časovou osu (čtvrt na jednu, půl jedné, třičtvrtě na jednu, jedna hodina, čtvrt na dvě .....). Pak jsem si udělala i kartičky s textem - jedna hodina, půl jedné, S digitálním časem 1:00 1:15 .... A přiřazoval. To mu bylo sedm let, časem se chytl sám i na za pět sedm, dvě minuty po půl třetí a pod.
http://www.senteacher.org/Print/Maths/
měla jsem ještě jiný, ale nejde mi jej dohledat. Třeba bude tento stačit
.
Předchozí