Přidat odpověď
k poslední otázce, ne nemá dostatek informací ne protože by nebylo dostatek kurzů, přednášek atp ale protože sami nechtějí.
já jsem po předchozí zkušenosti s nejstarším synem kterému v druhé třídě běžné zš v ppp dg add a měl doporučení na které se někdy hledělo a někdy nee (ted v 6třídě už bez problému, dle ppp šlo spíš o nezralost cns protože add nikdo nepotvrdil, syn je jedničkář) jsem prostředního syna s autismem, adhd a vývojovou dysfázií raději přihlásila na soukromou logopedickou školu kde teda má hlavně logopedii zahrnutou ve výuce a tím pro mě odpadá chození na logopedii, umí tam pracovat s dětmi s autismem (integrují děti s normálním a vyšším intelektem, škola jede podle osnov pro běžné základní školy), je tam výborná komunikace ze strany školy, vše konzultují, při představě že by šel an základku kam chodí starší syn třeba s asistentem mě jímá hrůza co by vše musel vytrpět a jaké nervy by nás to stálo...ne, integrace tady v běžném školství nefunguje, jsou jistě vyjímky ale velmi malé...
Předchozí