Přidat odpověď
..." jestliže přihlíží tomu, že někdo trpí, věčně, když jasně řekl, že trestem za hřích je smrt- neexistence, jak to podporuje to, že je láska?!... "
OPRAVDU tohle rekl? Opravdu rekl, ze mzdou za hrich je NEEXISTENCE? NIKOLIV!
To je znova jen vase pokrivena exegeze, ktera nikdy nemuze byt jina, dokud si nevypujcite OPTIKU od Boha..A zustavas PODVEDENA v tom co skutecne B-h rekl a jak to rekl, presne tak, jako EVA..Napisu, ted mam uz ale praci, je obed a obstaravam dite..
vers o věčném utrpeni je jednak ve zjeveni jana, ktere jsem uz poslala..
a take napr.
.. "Já však vám pravím, že již ten, kdo se hněvá na svého bratra, bude vydán soudu; kdo snižuje svého bratra, bude vydán radě; a kdo svého bratra zatracuje, propadne ohnivému peklu..."
Mat 5:22
a take zminene NE NADARMO a nejakym NEVYZNAMNYM HLOUPYM primerem JEZISEM vyslovene podobenstvi o zemrelem zebrakovi Lazarovi a zemrelem bohacovi..
A o obraze ocistce hned nasledovni verse..ale precti si prosim znova CELOU KAPITOLU, abys chapala kontext..i kdyz bez milosti , se kterou ne zeby ti nebyla od B_ha udelena, ale NESPOLUPRACUJES a davas B-hu najevo, jak si "vystacis i s vykladem se svou logikou sama"..o tom silne pochybuji, ze zajedes na "hlubinu"..
.." Přinášíš-li tedy svůj dar na oltář a tam se rozpomeneš, že tvůj bratr má něco proti tobě,
nech svůj dar před oltářem a jdi se nejprve smířit se svým bratrem; potom teprve přijď a přines svůj dar.
Dohodni se se svým protivníkem včas, DOKUD jsi s ním NA CESTĚ k soudu, aby tě neodevzdal soudci a soudce žalářníkovi, a byl bys uvržen DO VĚZENÍ.
Amen, pravím ti, že odtud NEVYJDEŠ, DOKUD NEZAPLATIŠ do posledního haléře, co jsi dlužen..." Mat 5:23-26
Předchozí