Přidat odpověď
Achje, jestli se ženská snaží o děti nebo nesnaží, po tom je ti jako zaměstnavateli houby. Protože se jí taky nikdy nemusí zadařit, a aby to patnáct dvacet let věšela na nos všem potenciálním šéfům, to je fakt totální nesmysl.
Prostě jsou zaměstnanci, kteří odcházejí na mateřskou, kteří onemocní, kteří spadnou pod vlak, to je holt riziko podnikání. Pokud bereš mladýho člověka, musíš s tím počítat. Což říkám jako živnostnická dcerka, já nejsem žádnej levičák. Ovšem i ženská na rodičovský může být pro firmu přínos, pokud je ochota jí zařídit uplatnění. A navíc, bude to NESKUTEČNĚ loajální a motivovaná zaměstnankyně.
(Mmch floristický kurzy jsou naprosto srandovní náklad ve srovnání s tím, co se investuje do kvalifikovaných lidí v jiných oborech.)
Předchozí