Přidat odpověď
Nevím, není to snadné. Máš dejme tomu vyvodit písmenko. K němu je v učebnici nějaký obrázek, básnička, písnička, hra... vytáhneš to na prvňáky a oni otráveně, že to už znají ze školky. Malovat/vybarvovat je nebaví. Texty ve slabikářích a podobných učebnicích mnohým připadají dětinské, jsou zvyklí koukat na filmy pro dospělé a taky tak mluvit. Děti jsou dnes často velmi vulgární, ale je to pro ně naprosto přirozený jazyk. Výuka pro prvňáky je koncipovaná a vymyšlená obsahem a formou pro šestileté děti. Kolik šestiletých tam ale je? Má se učitel snažit dodržet formu a obsah právě pro ty šestileté a snažit se sedmileté a někdy starší udržet co nejdéle dětské, nebo se přizpůsobit těm starším a nechat mladší, ať se honem přizpůsobí?
Předchozí