Přidat odpověď
No já myslím přizpůsobit včetně učebnic. Jestli texty v učebnicích neodpovídají průměrné vyspělosti dětí, jsou ty učebnice zřejmě špatné. Malování a vybarvování byla moje noční můra v první třídě - učebnice pro prvňáky jsou prostě omalovánky, první třída se mi scvrkla na mučení s psacím písmem, ořezávání pastelek a domalovávání za syna, poté, co s jazykem na vestě kroužil psací m, ma, mi, bylo na něj už trochu moc vymalovat obrázky, které na to m začínaly. To nic nemění na tom, že by nikdy paní učitelce neřekl, že je to otrava a držkoval kvůli tomu ve škole, ani na tom, že se mu ve škole vždycky líbilo a dodnes se moc rád učí. Paní učitelka v první a druhé třídě byla výborná, ale snad přece všichni vědí, co se děti učí ve školce a kolik tam toho už vybarvily. Trochu se děsím toho, až půjde do první mladši syn a ve třídě jich bude čtyřicet.
Předchozí