Přidat odpověď
Tak jednak jsem se bavily o prvni tride obecne a tam ja opravdu nechapu, proc kazdy nemuze delat neco jineho. Kamaradky dcera chodi do malotridky 1.-5.trida, je jich dohromady 19 a neni problem, ze kazdy dela neco jineho, deti nemusi hledet do zdi a cekat az vsichni dokonci, protoze maji svoji praci, tak jak to ty ucitele z malotridek delaji?
U jazyku zas mam pocit, ze homogenita skupiny je prospesna a tady se opet uci vetsinou tak, ze rozpulime tridu prvni na dve casti a hotovo. Ten system je divny, nekde (malokde) jsou proste vytvorene jazykove skupiny napric rocniky, deti prostupuji po pololetich a pripada mi to mnohem ucelnejsi. Ja prece nerikam, ze ty to delas spatne, myslim, ze takhle heterogenni skupina na jazyk je nanic, to prece neni tvoje chyba, ale systemu.
Předchozí