Přidat odpověď
"pro nadané děti je možné požádat o ivp, se kterým je škola povinna pracovat" - tohle je bohužel většinou jen teorie a velký omyl. Pochopení problematiky nadaných dětí se bohužel nezakládá pouze na sepsání IVP.
Učitelka totiž často nemá např. zkušenosti, podporu ostatních učitelů a ředitele (aby např. žák navštěvoval v některém předmětu vyšší ročník, nebo aby se mu někdo indiv.věnoval), učitelky často nejsou ochotné připravovat práci navíc pro jedno dítě.
Mám s tím zkušenost s více školami, s více učitelkami a nefungovalo to dobře ani tam, kde ochota samotné učitelky byla velká - protože jí chyběly ty zkušenosti a podpora. Přesto je taková učitelka vyjímkou, většina učitelek skončila u té ochoty.
To ale není výtka Tobě, nebo jiným učitelkám. Problém je opravdu systémový a jeho kořen je už na pedogických fakultách, špatné přípravě učitelů (především praktické) a v názoru, že je třeba děti sestejnit do stejné úrovně, nedej bože aby někdo nevyčuhoval. Děti ale nebudou nikdy všechny stejné.
Předchozí