Přidat odpověď
Velká většina dětí, které si píší úkoly o přestávkách, si je nepíše sama, ale jednoduše je od někoho opisuje. Úkol se zadává proto, aby si dítě látku zopakovalo, upevnilo nebo aby doma vypracovalo něco, na co ve škole není prostor nebo možnost (např. vyhledat informace na internetu, zeptat se na něco o rodině, připravilo referát...). Občas se zadá něco, co se ve škole nestihlo, např. proto, že se řešily třídní věci apod. Chápu vyžadování podepsaných úkolů, má to svou logiku, ale trestat dítě v 1. třídě za to, že úkol podepsaný není, mi přijde moc. Zvlášť proto, že ten prvňák obvykle narychlo neopisuje úkol od kamaráda. Můžete učitelku ujistit, že se o učení svého dítěte zajímáte, úkoly s ním děláte, ale jednoduše někdy na ten podpis zapomenete, víte, že je to vaše chyba, ale mrzí vás, že ona za to trestá vaše dítě. Třeba se nad problémem zamyslí.
Předchozí