Anni,
já jsem podle mé ségry taky na matiku nemožná
. To ovšem neznamená, že i když nedosahuju jejích kvalit, že pořád nejsem jak v logice (třeba s tou výrokovou těžce bojuju, to fakt není můj šálek kávy), tak obecně v matematice nadprůměrná
.
Co čtu tady na rodině, tak mám pocit, že sem také chodí většinou nadprůměrně inteligentní rodiče nadprůměrně inteligentních dětí, takže člověk má trochu zkreslené představy o tom, co dětem vyhovuje a co ne.
Já třeba ty úlohy z učebnice používám na kroužku, co vedu, který je přímo zaměřený na logické úlohy a tak. No a taky to pro ně není až taková sranda.
A třeba jsem koukala na čínské (myslím teda) násobení, co je od druhé třídy, a i když mi přijde možná jednodušší než to naše, tak jak chybí ten cvik, tak stejně člověk spíš sáhne po tom způsobu, který se tu léta používá....
Je to prostě o zvyku, někdy to má ty negativní důsledky, že je člověk svázaný ve svých stereotypech a brání mu to v rozletu, ale zase někdy si myslím, že v rámci pestrosti a zajímavosti je toho někdy na ty děti moc
.