Přidat odpověď
Já vím, že je to náročnější na organizaci. Ale podle mě zas míň, než když by vyučující měla vymýšlet obohacení učiva jen pro jedno dítě, v rámci třídy, kde je dalších 27 dětí. Nakonec myslím, jestli by to dítě nebylo vyčleněno ještě víc, než kdyby pravidelně docházelo na jednu hodinu někam. A ono na prvním stupni má každá třída svoji kmenovou učitelku, která nikam nepřechází, a jak si vymyslí pořadí hodin, tak ho má (kromě TV, kdy je to vázané na tělocvičnu apod). Nebo ne? Většinou mají MAT 1. nebo 2. hodinu, tak mi to tak strašně organizačně náročné nepřipadá, samozřejmě na 2. stupni by to bylo asi mnohem těžší.
Samozřejmě nejjednodušší by bylo ho nechat být, ale představa, že trávím takovou dobu denně tím, že se pomalououčku učím to, co už dávno umím, je pro mě hrozná.
Představte si třeba sami na nějakém úplně zbytečném školení...
Předchozí