Přidat odpověď
O tom taky uvažuju, ale říkám si, jestli to docházení by nebylo jednodušší, i pro školu, i pro to dítě - mělo by to určitá pravidla, žádné ad hoc úkoly, podle toho, jak bude vypadat, že se nudí... Dokonce mám i dojem, že by za to škola byla možná radši.
Vycházím mj. i z toho, že to nikdy nedělali, a po 1. pohovoru mají spíš dojem, že nic navíc není nutné a že se nemám bát, ve škole je dítě ok, patří mezi nejlepší a jiné děti jsou na tom hůř. On měl totiž v návrhu na IVP i zmínku o nějakých mírných hendikepech a vlastně si nejsem jistá, jestli ve škole pochopili, že kromě té prevence ohledně hendikepů (které se zatím neprojevují, protože to kompenzuje tou rychlostí v jiných oblastech) měl být ten IVP kvůli těm "pozitivním" výchylkám...
Předchozí