Přidat odpověď
Podle vlasntích zkušeností se Česká pojišťovna navenek snaží vyvolat dojem jak jí jde o klienty. Ve skutečnosti jde jen a jen o peníze. Za každou cenu. Má dokonce své vlastní interní centrum stížností. Každý si může domyslet jak jeho stížnost vyřízena, když si stěžuje na to že ho Česká pojišťovna obrala, nebo se ho snaží obrat. Přijde mu ujištění, že je Česká pojišťovna nejlepší a jde jí o klienty. Potrestá jenom toho svého zaměstnace, který Vás patřičně "neoškubal." O tom se ale nikdy nedozvíte. Při současné konkurenci pojišťoven je tohle tah do pekel. U České pojišťovny zůstávají především Ti, kteří byli zvyklí z dob minulých, že je jedinou pojišťovnou na trhu a jedinou pojišťovnou, která nemůže krachnout. Na současný nehostinný trhu je však příliš megalomanská, s honosnými sídly, počty manažerů a jejich vysokými odměnami. Jejich zaměstnanci jsou motivováni k tomu, aby co nejvíce obírali klienty a hledají cestičky jak se dostat k penězům. Nebudu peníze, nebude zaměstnání. Takže se jim nedivme.
Předchozí