| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Alraune

Po napadení manželem jsem zašla k lékaři, na pohotovosti mi dali injekci a pak mi obvoďák předepsal neurol a něco na žaludek, protože se mi dělalo zle, vracelo se mi to všechno a celkově jsem nebyla schopná fungovat. Teď se mi podobný stav navodil třeba hulvátský soused - co mě uráží a práská dveřmi. Tak jsem si zase vzala lék a mluvila o tom s psycholožkou - a ono se jí to moc nelíbilo.. Váhám, že zase zajedu za obvoďákem, protože se mi dělá zle, sotva pohlédnu na dveře sousedova bytu, doslova se mě zmocňuje panika. Myslím si, že ten člověk má některé osobnostní rysy ex a mé tělo na ně prostě reaguje.. ale co s tím, to fakt nevím... nedá se to vůlí zvládnout.
Rozebrala jsem chování souseda s psycholožkou, vypsala se z toho do mailu kamarádce a vysvětlila na samosprávě domu, že se ten člověk chová hulvátsky - ale moje tělo si reaguje stále po svém (fyzické bolesti, pocity na zvracení, strach z toho člověka, úzkost, sevření). Je mi jasné, že jsem normální a nic jsem neprovedla - když je někdo hulvát, tak je prostě hulvát - ale to mi moc nepomůže. Vím, že když ho pár dní neuvidím, tak to přejde, ale pak stačí zase nějaká jeho jízlivá poznámka a nebo ho i jen potkat (nemusí nic dělat, moje tělo už ví, co od něj čekat a reaguje samo) - a je to v háji.. a lék je prý berlička.. Nevím si s tím stavem rady.. Všimla jsem si, že mé tělo takto reaguje na ex a na souseda... jinak s tím nemám problém - takže něco to znamená.... Přitom jiný by nad tím mávl rukou a zasmál se. Já nemohu, já si něčím v minulosti prošla a toto jsou následky..

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2=