Přidat odpověď
J.ejdo - i dotyční odborníci v Tvém textu nejsou jednotní - mluví i o více kroužcích, vzájemně se doplňujících a také o tom, že dítě si na režim musí zvyknout.
Záleží ale hlavně na dítěti - opravdu každé školu vnímá zcela odlišně - pro někoho je to zátěž, jiné se tam nudí a je na místě mu dopřát i výukové podněty odpoledne (jazyk, nástroj).
Jedno z našich dětí je ADD a dyslektik a rozhodně mu odpoledne coby kroužek nebudu platit výuku jazyků - měl by to za trest. Chce-li ale hrát na housle (chce), chce-li dělat dva sporty (chce) a vyčistí-li si tím hlavu ze školy a chce-li malovat (chce) nevidím důvod, proč by, proboha, nemohl. Naopak motivuje jej to k tomu, že se učí zorganizovat si čas a nepsat úkoly dvě hodiny.
Druhé dítě by chtělo úplně všechno, úkoly dělá rádo a do školy se těší. Tam už vůbec nevidím důvod jej nějak výrazně omezovat.
Předchozí