Přidat odpověď
Lorax,
ty asi nečteš pořádně. Já jsem jim nedala kolektivní trest za nevyhozenou svačinu. Jen se na tý svačině pěkně demonstrovalo, jak to tam funguje. A takhle to bohužel funguje v mnoha třídách i v závažnějších věcech. Nikdo nic neprovedl a pak to za ně uklidí hodná spolužačka. Jenže já nechci, aby to uklízeli hodní spolužáci, ale aby si to bordeláři uklidili sami. Proto jsem to vyšetřovala. To je totiž děsně výchovný nechat děti, aby po nich ti hodní uklízeli.
Když se děje nějaká neplecha ve třídě, tak buďto přímo vidím, kdo to udělal nebo to vyšetřuju, dokud na to nepřijdu. Za kecání při hodině, kdy zároveň mluví 5 lidí a jsou mnohokrát upozorněni, dávám trestné písemky z probírané látky. U tohodle provinění se totiž nedá už vůbec zjistit, kdo konkrétně to byl. Je to sice nespravedlivé vůči těm hodným, ale potrestaní být prostě musí, jinak by mi za chvíli skákali při hodinách po hlavě. Ty písemky jsou samozřejmě normální a ne nějak obzvlášť těžké, aby měli šanci to napsat.
Předchozí