Přidat odpověď
Je fakt, že měsíční platba za telefon a mail je dost vysoká a chtělo by ji to snížit.
Všechny nabídky související s telefonem jsem dosud více či méně zdvořile odmítala, všechny podomní obchodníky a ukecávače vyhazuju rovnou na prahu, ale včera jsem jaksi vyměkla.
Zazvonil telefon, paní tvrdila, že je od Telefoniky, a že by nám změnili rychlost internetu. Tak jo. Prý u nás v obci budou nějací technici měnit rychlost internetu zhruba zítra odpoledne. Odmítla jsem po telefonu připustit cokoli jiného, než jméno a bydliště. Upozornila jsem ji, že pokud dotyčný neukáže průkaz Telefóniky, vyhodím ho.
Chtěla si honem poznamenat "maličkosti", jako kolik momentálně platíme (poslala jsem ji do háje, neboť Telefónica přece ví), datum narození atd., ale řekla jsem, že jí nehodlám nic vykládat, protože si nejsem jista, zda je skutečně z Telefóniky.
A teď nevím – jak probíhá změna rychlosti internetu u dotyčné firmy? Je to, co mi povídala, standardní postup? Opravdu musí chodit k člověku domů? Musím něco podepisovat s člověkem, který přijde osobně? Nejde to vyřídit poštou a telefonicky?
Existují u telefonu podobné podvody jako u převodu smluv na energie, zdravotních pojišťoven?
Předchozí