Dělala jsem v odkladovém roce s dcerou - nemá dysfázii, ale zkříženou lateralitu. Pomohlo jí to moc, konečně nepsala jak Arab (zprava a zdola) a i dlouhodobá paměť se zlepšila, orientace v prostoru, čase, jemná motorika, sebeobsluha atd.
Ale není to tedy vůbec snadný. Čárkama a říkačkama se začíná, končí se u daleko složitějších úloh, např. různé obdoby Kimovy hry (zakrývání obrázků a pak jejich rovnání podle paměti plus říkačka k tomu). Popravdě s některými úkoly jsem měla co dělat i já
Některé lekce jsme musely opakovat, protože je napoprvé prostě nedala. U dysfatika si myslím, že to bude mít velký smysl, ale pouze při opravdu pomaloučkém postupu a hlavně odborném vedení - my po každé lekci chodily k soukromé spec.ped. na vyhodnocení a kolikrát se tam ukázalo, že to, co si myslím, že dcera dělá dobře, tak dobře není, a muselo se opakovat.