Přidat odpověď
Gigacomputer - stížnost
11.8.2013 10:37:55
potřebuji pomoc blízkému člověku - koupil si použitý - o tom věděl - PC v kamenné prodejně firmy Gigacomputer . Byl slovně ujištěn, že je normální záruka 2 roky, při předávání zboží mu dali k podpisu fakturu, kupující dal podpis a doma zjistil, že na dokladech je napsáno, že záruční doba je smluvní a na záručním listu je záruka 1 měsíc!!! a že na toto byl upozorněn
Problém tedy je, že asi nebude možné odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu, protože koupě byla na kamenné prodejně.
Vrácení peněz na základě toho, že nebyl kupující poučen je v tomto případě tvrzení proti tvrzení, protože kupující bude tvrdit, že nebyl poučen, prodávající se určitě bude ohánět podepsaným papírem.
Logicky by mi vyplývalo, že nikdo alespoň trochu při smyslech by nešel do koupě použité elektroniky pokud by věděl, že záruka je pouze jeden měsíc , navíc na dokladech je uvedeno, že PC se prodává bez vyzkoušení SW pokud není uvedeno jinak - prodávající na toto rovněž neupozornil.
Na internetu jsem našla, že podobně podvedených ( co se týká neupozornění na zkrácení záruky) je docela dost, takže zvažuji i možnost, že pokud by se nechtěli dohodnout dobrovolně, pak podám žalobu přímo na toho konkrétního prodavače, protože na stížnosti dle internetových diskuzí firma na stížnosti nijak nereaguje.
Ve finále mi snad ani nejde o ty peníze, ale o PRINCIP .
Prosím o rady, jak postupovat, koupě byla v sobotu, tak v pondělí půjdu s kupujícím do prodejny jako psychická podpora a potřebovala bych mít něco v ruce.
Rady cobykdyby a že "mně by se to nemohlo stát" prosím vynechte, jde mi jen o konkrétní kroky, jsem opravdu rozlobená, protože tady došlo vyloženě k nekalé praktice a podvodnému jednání a nechci to nechat jen tak plavat
moc děkuji
Předchozí