Přidat odpověď
No v každé třída máš vždycky většinu "normálních" dětí a pak nějaké problémové, třeba ze soc. slabších rodin, nebo hůře vzdělatelné, to je prostě normální vzorek populace. V tom problém nevidím, pokud by ten počet dětí byl přijatelný, aby se našel v hodinách čas na indivuduální přístup k těm "lepším" dětem, i k těm "horším". Někdy jsem měla u dcery pocit, že se jen veze, ona šla do školy s tím, že byla hodně napřed a teď bych řekla, že po dvou letech tak nějak zapadla, protože na ni nebyly kladeny příslušné nároky. Nenaučila se učit, žila strašně dlouho z toho, co uměla ještě před nástupem do první třídy a jelikož to, na co jiní muselí dřív, ona zvládala levou zadní, tak docela zlenivěla a mě to i dost mrzelo, nedokázala jsem ji doma dostatečně namotivovat. Jsem zvědavá, jak to půjde teď ve 3. třídě.
Předchozí