Přidat odpověď
Souhlas, malotřídky jsou super. Učím dohromady 4. a 5. třídu, dětí je dohromady 9. Všechny mám šanci poznat, vím, kde má kdo slabiny a kde mu to jde a můžu se podle toho zařídit v hodinách. Mám k nim mnohem blíž, než když by jich bylo 30. Beru je mnohem víc osobně. Můžu si totiž dovolit ten luxus, dívat se na každého z nich jako na osobnost. Proto taky jezdím z města učit na vesnici. Na městské velké škole bych spokojený pedagog asi nebyla. Jo a přechody na druhý stupeň v městských školách jsou podle toho, co se dozvídáme od rodičů v pohodě, žádné propady v prospěchu. Třeba v jazyku jsou na tom opravdu dobře, mají totiž prostor mluvit, když je jich míň. Jen mám obavu, aby tyhle školy nezahynuly na nedostatek žáků, byla by to rozhodně škoda. Dětí na vesnici se rodí málo a když je to ves nevelká a někteří rodiče, aniž by malotřídku vůbec zkusili, rovnou ji zavrhnou a vozí děti do měst... ach jo :( Zkuste to s námi, malotřídkami, fakt za to stojíme :)
Předchozí