Přidat odpověď
počkej, tak mi to prosím ještě jednou zopakuj, nějak se v tom množství příspěvků ztrácím co kdo vlastně řekl...
jak jsi to tedy myslela?
jinak trochu OT - našla jsem náhodou v jedné diskusi tady v nadaných dětech svůj příspěvek z doby, kdy dceři byly necelé tři roky
(3.7.2011 21:48:53)
....dceři jsou dva roky a třičtvrtě, nejen že umí všechny barvy (šedívá, béžová, světle-tmavě modrá), počítá do 10, umí do 3 odečítat a přičítat, ale samozřejmě plyně mluví, umí abecedu, zkouší číst první slova, skládá puzzle, domino, pexeso, kostky apod, fyzicky je také na dobré úrovni - spíš 4letých dětí... Hodně už se nudí, musím jí vymýšlet nové impulsy, jakmile něco zvládne, chce jít dál - viz čísla a abeceda... zašli jsme ve 2,5letech do mensy, nechali jí otestovat a i když u tak malých dětí je diagnostika těžká a musí se umět, výsledkem je že v matematice a logickém myšlení je na úrovni 5ti letého dítěte. Pro mě to dává dobrý směr v čem jí podporovat a jak jí vést, co jí zajímá a kde třeba musíme přitlačit aby nezaostávala, když se zaměříme jen na to co jí jde samo...
Předchozí