Přidat odpověď
No, já ti nechci kazit iluze, ale:
- storno letenky je na závažné zdravotní důvody - tj. neočekáváná nemoc, úraz atd...
- doktor napíše omluvenku - mnooo.. já mám zkušenost, že pojiš´tovna nechce jenom "papír" od doktora, ale také třeba vystavení nemocenky - tedy důkaz, že dotyčný opravdu nemůže letět a prokazatelně v době odletu je nemocen ! Tedy marodí a to oficiálně.
- pokud s vámi letí příbuzná, vztahuje se pojištění na její letenku, ne tvou nebo tvého dítěte - to je ale logické, nezlob se...
Píšu ze zkušenosti - v zaměstnání objednávám a pojišťuji letenky velmi často - hlavně u téhle pojiš´tovny, protože věř mi, má ještě zdaleka nejlepší podmínky.
Takže máte tyto varianty:
1. letíš sama s dítětem a známá si požádá pojišťovnu o vrácení peněz - doporučuji ale nastoupit na nemocenku, jinak hrozí, že pojišťovna neuzná důvod
2. poletí místo ní někdo jiný a zaplatí se pouze poplatek za změnu jména na letence - pokud je možné !
3. nepoletí nikdo, ale počítej s tím, že tvoje letenky propadnou - nejsi-li v přímém příbuzenském stavu s nemocným, je mi líto.
A rada pro příště - žádná pojiš´tovna nepojistí letenky pro případ, že někdo si rozmyslí cestu, nechce se mu nebo že někdo ze známých onemocněl... dovedeš si představit, jak by asi dopadli ?
Předchozí