Přidat odpověď
Můžu zprostředkovat zkušenosti z konkrétní školy: žádné dys- se moc neřeší, což je plus, ale může se stát i mínusem, když ve vyšších ročnících už to opravdu nejde, ale zatím se to stalo asi dvakrát, že si škola "nevěděla rady". Taky je to o konkrétním pedagogovi, v téhle škole ( jedna z prvních v ČR) je ve třídách 28-30 dětí normálně. Což je jediné a pro mě veliké mínus. Ale skutečně prioritou je respektování přirozeného vývoje každého dítěte, takže pro dysfatika podle mě ideál. Ad školní akce - záleží na aktivitě kantora, pak jsou celoškolní akce - ty třeba jen dvakrát do roka. MOje zkušenosti jsou skoro dvacetileté - u dětí, kde by na běžné ZŠ už byla diagnóza ( a bylo by to v pořádku, nejsem ironická), na waldorfu se nic neřeší a prospívají běžně.
Předchozí