Zajímavé téma
.
Já nemám vůbec žádnou zkušenost z waldorf. ani montessori vyučováním, ale mám zkušenost se soukromou školkou. syna to tam nebavilo, byl takový unuděný a bylo to proto, že je sice celkem šikovný, ale potřebuje spíše vedení a režim. Takže v soukromé školce to bylo "kdo chce xxx....?, Chcete dělat xxxx...? a syn skoro nikdy nic, takže si většinou hrál s hračkami. Ve státní je to "Ted budeme dělat všichni xxxx..!....a syn byl po dvou minutách nadšený z malování, dělání panáčků a atd. Miluje státní školku
Na druhou stranu w. i m. musí mít výsledky, asi nevrátí dítě v 5. třídě s tím , že se nechtělo naučit číst tak prostě neumí
, mají určitě metody..........nestálo by za to ještě narychlo přihlásit dítě do nějaké w. nebo . školky i třeba jenom na týden, nebo na nějakou ukázkovou hodinu), nebo třeba přímo navštívit w. školu a strávit tam s malým třeba nějakou tu hodinu aby se vědělo jak bude reagovat na výuku???