| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ano, ze stejného důvodu jsem je taky nekoupila - potřebovala jsem velké nedostupné a čekat, než budou - to už zas měl nohu o další číslo větší a šel vpodstatě už do normálních bot.

Na fleru nakupuju běžně, ale chci koupit a jít, jen zcela výjimečně jsem ochotna čekat na dodělání něčeho, co není v nabídce (na jednu věc čekám teď už od léta, ale prostě jinde to koupit nelze, tak holt čekám, no :-)).

Dobře na mě působí, když je v profilu (já na něj koukám vždy) uvedeno, že daný obor je vystudovaný/byl profesí. tahle jsme třeba mezi několika paními šijícími látkové hračky právě na základě profilu, kde uváděla, že je profesionálka, zvlolia právě ji (a šije fakt perfektně, o nikoho jiného už ani neobjednávám). Kdo jen píše, že rád tvoří výrobky, je pro mě okamžitě z kola ven.
Vyhýbám se všem tvořilkám - to totiž umím taky, amatérské výrobky nepotřebuju kupovat, ty si umím vyrobit. Z tohohle hlediska není dobrý fler - je to deklarovaný tvořilkovský web. Profíci tam jsou, ale víceméně vždy tam mají sice prodej, ale zároveń u něj odkaz na svůj samostatný profesionální web. Kdo tohle nemá, toho vpodstatě rovnou minu, jde-li o dražší věc.
Beru to tak, že profík jen hledá i další možnosti prodeje, tak se "sníží" využije i fler (sníží myslím obrazně od profíků k amatérům, mám koneckonců taky profil na fleru ~;)).

Od "neprověřených tvořilek" si lajsnu kupovat maximálně drobnosti do stovky, tam to kdyžtak s povzdechem zahodím, když je to fakt blbý (a už se mi to stalo dvakrát, takže tvořilkám se vyhýbám, jak jen to jde).

Z Tvého výberu zboží se vpodstatě nedá nic vybrat. Je to hezké, skvěle propracované...ale u většiny věcí si řeknu"k čemu to je?"
Jediné, co mi přijde použitelné, jsou ty capáčky. ALe i ty jsou pro velice úzký okruh lidí.
Ale mincovky - v mém okolí to používá hrstka starých lidí. Ti neloví na fleru. Pouzdra na mobil - ten typ, kde se celý mobil musí při zvonění vyndat a tak se často nechtěně přijme hovor ještě v pouzdře, jsou naprd a kolem mě je nepoužívá už dávno nikdo. Když už, tak taková ta pouzdra s oknem na tlačítka, která chrání mobil před nárazem, ale nekomplikují použití. To vídám, že občas něškdo má.
Kabelky - to přece nejsou kabelky. Za 1000 Kč sice koženou kabelku nekoupím, ale za 2000 už ano a bude vypadat doopravdy jako kabelka. Tohle jsou jen taková pouzdra a na pouzdro je to prostě drahé. Vzhledem k barevnosti hádám, že to má zaujmout dospívající - no, tím spíš to nemá smysl, jelikož cílová kategorie náctiletých si nepořídí tašku bez loga, když za stejnou cenu může mít s logem (a že je to ologované z koženky, to sotva budou řešit).
A další věc je cena. Nepochybuju, že je úměrná kvalitě materiálu a zpracování. Ale když chci kvalitně zpracovaný a takto pro mě relativně dražší výrobek, tak jdu do obchodu a pořádně si ho prohlédnu. Takto drahé zajíce v pytli nekupuju.
A trochu pochybuju, že lidé, pro které je to pakatel a zajíce v pytli by klidně koupili, jelikož by těch peněz pak neželeli, loví zrovna na fleru. Hledání něčeho na fleru je totiž nekonečná pruda a podstoupím to jen buď kvůli ceně, nebo (u šperků) kvůli neotřelému nápadu a výrobku, který se jinde koupit vůbec nedá.
Běžně sehnatelné a zároveň drahé zboží nemá u mě šanci.
Opět se kruhem vracím k tomu, že kdybys měla profesionálně vypadající propagační web, který by byl dobře indexovaný, aby ho nacházely vyhledavače, a klidně k tomu jako obchod používala fler (fler je na tohle dobrý, dost věcí zařídí za člověka sám), tak bys měla šanci přilákat vrstvu lidí, pro které tohle nejsou krvavé peníze za zbytnost. Na fleru je šance minimální.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.