Přidat odpověď
já myslím, že děláš velkou chybu, bifluješ to s ní na pamatováka, koukej tohle je .....a jak se to jmenuje........začni jinak třeba tím, že tvary vychází z podstaty věcí, vem třeba kapesník a ukaž tohle je čtverec, slož a ukaž tohle je obdélník, a ptej se a chtěj po ní složit kapesník načtverec nebo na obdélník, a ukazuj na věci z běžného života, jaký tvar mají........zapoj smysly hmat, sluch, třeba hodiny kulaté kruh, ručičky chodí dokola v kruhu dělají tik tak, dítě si spojí kruh se smysly, tohle je podstata učení přirozeně se zapojením smyslů, nasyp mouku na stůl a prsty kreslete tvary, dítě si spojí hmat s tvarem, dej jí třeba houbu na nádobí do ruky a určete spolu jaký má tvar atd........vymyslet můžeš toho doma spoustu a spoustu toho jak dítěti přiblížit tvar, máš doma třeba pravítko trojúhelník, tak jí ho dej a píchni ji do dlaně 3x (lehce!) a má trojúhelník, knihou rohy 4x a máš máš čtverec (obdélník) atd.........prostě meze tvořivosti si vymysli sama
Předchozí