Přidat odpověď
já mám syna s dyslexií, v 10 letech nepřečte neznámý slovo, zkomolí ho, pokud nemá kontext, ale přesto čte haldy knížek, a to rozhodně ne dětský knížky, mám pocit, že on si každý najde něco, jak si poradit, pokud inteligence dovolí.
Malý nepozná noty v notové osnově, střílí to, snaží se vybavit si, co je na které lonce, ale plete to, prostě to neumí, ale přitom někdy umí a tomu nerozumím.
Je schopný zahrát 15 not, v tom se mu třeba d1 zopakuje třikrát a on ji má pak jako 16. notu a nepozná ji. Co to je?
když si nemůže na některou notu vzpomenout, ukážu mu ji někde, kde ji poznal, on ji pozná, jak jsme psala, má eeed, tam d pozná (ale on má problém poznat i to e, jen vedle e to d poznává nejsnadněji), ale když má hgd, tam d nepozná, ukážu mu to v taktu, kde je eeed, a on ví. A za chvilku se to zopakuje zase. Má vedle sebe dv+ě g, jenže mezi nima je taktová čára, on to první g pozná, a místo druhýho zahraje nebo řekne a. A pak zase jede dobře.
Nerozumím těm jeho zásekům
že bude mít dys si myslím podle projevů, tipuju to na dyslexii a dysgrafii, ještě je brzo, ale starší psal podobně...
s notoama to souviset nemusí, předpokládám i nějdkou poruchu pozornosti
ty noty nejsou důležitý tak moc, jen se trochu bojím toho, aby neměl stejný problém s písmenama, až jich bude znát víc než teď, a možná třeba ne s písmenama, ale s něčím dalším
Předchozí