Přidat odpověď
Suzo, nepřijde mi to nefér.
Jako nejdůležitější věc na začátku školní docházky - daleko důležitější než konkrétní učivo, dokonce důležitější než to, jak moc se do dětí nalije čtení a psaní - vidím to, děti namotivovat pro školu, nevystresovat, neznechutit, opravdu jim otevřít dveře ke vzdělávání.
Toho se nedosahuje tím, že vyjukané začátečníky budeš nad každou chybou drtit špatnýma známkama. Jako jemná pobídka může klidně stačit dávat hezké známky, když se to povede, a když se to nepovede, tak prostě neoznámkovat.... to je celkem jedno.
Nemůžeš mě podezírat, že na takovém systému chci týt - obě děti mám školně velmi v pohodě, jedničky by měly tak jako tak, i kdyby bylo už v první třídě plné spektrum.
Ano, musí přijít okamžik, kdy hájení ubyde a už se začne rozlišovat (v systému, kde se známkuje známkama), ale neměl by být totožný se začátkem školní docházky.
Předchozí