mám druháka a jsem z naší pí učky lehce preplex...
v první třídě u nás dávala všechno... od konce října tuším trojky, v listopadu přidala čtyřky a pětky... synek tedy za první třídu trojku nepřinesl, měl jen jedničky a dvojky...
Jedné holčičce dala dokonce ze čtení 5 ze to, že nedávala pozor, pletla jiné copánek a nevěděla, kde číst
chjo.... a známkuje už od první třídy tak, že 1 chyba, stupeň dolů
.
I jsem s ní na to téma mluvila, že proč jako??? Že tohle je strašně tvrdé a bezdůvodně tím ty děti stresuje, podle mne... Prý je to proto, aby si nezvykaly na to, že dělat chyby je normálka
.
Junior dostal dokonce 1/2 z diktátu za to, že v datumu, které vždycky na začátku opisujou do sešitu z tabule, zapomněl tečku za číslovkou
.
Jo a další perlička - dneska jsme byli u příbuzné, která je učitelka matematiky na SŠ, mlaďas jí říkal, že dostal jedničku z matiky, když se ptala z čeho a on jí řekl, že z matematickýho diktátu, obracela oči v sloup a říkala, že tyhlety metody by se vůbec neměli používat, že se tím děti zbytečně stresujou - ach jo...
A to je ta naše třídní metodička pro první stupeň, jak jsem se dozvěděla
Kdyby tady byla nějaká učka prvního stupně, potřebovala bych vědět, jestli tohle je normální.
Navíc - není to žádná výběrová škola, je to normální základka.