Přidat odpověď
Dcera ma klasicky IPad od Apple. Kupovali jsme ho teda jako rodinný, ale tady v mezinárodní skole ho používají normálně při výuce. V první třídě teda nevím, to jsme tu jeste nebyli, v druhé třídě je měli mit na jeden den v tydnu kdy měli IT technologie, teď je ve třetí a nosí ho do skoly denne. Pisou si do nej čtenářský deník (dcera čte klasicky papírové knihy, jak jeji spolužáci to nevím), mají tam plánovací kalendář kam si pisou úkoly a upominky kdyz ma byt nejaky test, projekt či výlet (vse mají často, nejméně 1x za 14 dni, tak je to i fajn pro me ze to vím dopředu), používají to i jako foťák a teď se v rámci IT učí nahrávat videa. Musím bohužel říct, ze se představám chytat.... Ve smyslu toho co na tabletu umi dcera a co ja. ALE - porad jsem ja rodič a ona osmileta dcera, takže otázka jak dlouho bude p používat iPad doma na hraní je - tak jak to dovolím. Takže doma muže až po napsání úkolu a splnění ostatních povinnosti (mytí nádobí, určitě věci v úklidu). Pak mají ona i syn každy 30 minut, někdy ani to ne, záleží jak rychle udělám večeři. O víkendu si můžou hrát rano kdyz my s mužem výstava me dele. Ve skole mají "iPad time" asi 10 minut (jsou ve skole od 9 do pul čtvrté).
Ve skole stahují pod dohledem učitele, doma pod dohledem mým. Už se ji dvakrát stalo ze nainstalovala něco co nechtěla a tak se sama dojde zeptat jestli to či ono půjde nebo ne.
Manžel si na tom mrkne na zprávy, ja ho rada využívám v kuchyni kdyz si hledám na něco recept, nemusím nic přepisovat, jen si ho položím na policku aby se mi nepolil... Akorát při psaní bojuji s tou predikci jak jste si jistě všimli, občas mi něco ujede... A lituji ze nejsem ten typ co by se rad dobrovolne sám učil jak na nové technologie, me to spis rozčiluje... Třeba me to jednou dcera naučí.
Předchozí