Přidat odpověď
Dcerka dostává bud jedničky s hvězdičkou, nebo jedničky, když má např. jen jednu chybu, když je chyb víc, tak razítka s obrázky zvířátek a slovním doprovodem(má dg. poruchu pozornosti, dyslálii, ), ted má nejvíce problémy, že ne vždy stíhá psát s ostatními dětmi, protože to chce mít "moc hezké" a písmenka či číslice nepíše, ale spíše pomalu kreslí..jinak podle mého názoru, v první třídě by se špatné známky, tzn.4,5 vůbec dávat neměly" každé dítě je jiné, má "jinou výbavu"a špatné známky jen děti stresují a snižují sebevědomí,a rodiče se naštvou (většinou zbytečně)... osvícená učitelka by to měla vědět...daleko lepší je slovní popis, co zlepšit, na co se zaměřit.. dát pětku je podle mě strašně snadný a pohodlný....
Předchozí