Přidat odpověď
Zerat,ale jsou fin.poradci takové ty rychlokvašky od zdf,AWD,apod,ti musí sami vyhledávat klienty,to bych dělat nechtěla;pojištováci - tam zase když uděláš pojistku a klient to do 2 let vypoví,tak musíš vracet celou provizi a stačí,přijde-li k němu po tobě nějaká větší kecka než seš ty,co umí přesvědčovat lidi a máš kšeft v čudu.
Když se právě dělá pro stav.spořitelnu je to trochu jiné a hlavní pro mě bylo,že nevařím z vody a oslovuji někoho,kdo u té spořky je,svoje klienty;v dnešní době je dost velký zájem o úvěry na stavby,byty,rekonstrukce... a jak říkám,stav.spořitelny jsou si vědomy,že to není až tak lehká práce,spousta předsudků u lidí,kteří jak jsou hloupí tak radši budou ohýbat hřbet denodenně za nulanulanic,takže je to i královsky placeno.Ale zas to není o tom,že tam lítaj pečení holuby do huby- musíš ty lidi oslovit a nabídnout,nic víc,nic mín.
Předchozí