Přidat odpověď
Milado, mně to taky přišlo kapku divné.. zase si říkám,odvozování psaní i/y podle vyjmenovaných slov se hodně zakládá na odhalení kořena slova, umět určit předpony, přípony, koncovky.. možná proto nejdřív začali s podstatnými jmén a slovesy.
Hele, našla jsem obsah učebnice :
Popis
Orientační obsah 1. dílu:
* Metodický úvod
* Velké písmeno na začátku jména a věty
* Význam slov
* Věta, slova, hlásky
* Tvrdé a měkké souhlásky
* Dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě
* Výslovnost a psaní souhlásek ve slovech
* Slovní druhy
* Podstatná jména
* Podstatná jména obecná a vlastní
* Rod, číslo a pád podstatných jmen
* Slovesa
* Časování sloves
* Předložky, spojky
* Tvary podstatných jmen a sloves
* Slova příbuzná
* Pozor, začíná hra: "Vyjmenovaná slova"
* Vyjmenovaná slova po b
* Vyjmenovaná slova po l
* Vyjmenovaná slova po m
Popis
Orientační obsah 2. dílu:
* Vyjmenovaná slova po m
* Vyjmenovaná slova po p
* Vyjmenovaná slova po s
* Vyjmenovaná slova po v
* Slova s předponou vy-, vý-
* Vyjmenovaná slova po z
* Slovní druhy - opakování
* Podstatná jména - opakování
* Přídavná jména
* Zájmena
* Číslovky
* Slovesa - opakování
* Slova ohebná - opakování
* Příslovce
* Předložky, spojky
* Částice
* Citoslovce
* Věta jednoduchá a souvětí
* Stavba věty jednoduché
* Souvětí
Předchozí