Přidat odpověď
Známky nejsou čitelnější - jak sdělíš čistou známkou to, že má horší jedničku, lepší dvojku či horší dvojku, ale pořád dvojku. Kdežto v písemném vyjádření to lze - jde to a to, moc nejde tamto.
Jinak k motivaci - můj syn se přestal ve třídě hlásit do třídních vědomostních soutěží, dle jeho slov - když kolikrát tam byl někdo, kdo se tak snažil a neměl šanci, tak jsem mu ji dal. On je takový, ale možná je to tím, že ví, že pro něj je to snadné a na perfektní výkon se nemusí snažit, kdežto jiný se snaží a perfektní výkon je u něj věc diskutabilní. Pochopitelně je to pro něj problém, on sám chce být hodnocen mimo třídní kolektiv, protože když se bude hodnocení stanovovat podle něj, budou tam propastné rozdíly. A dokonce mu pak nevadí, že z něčeho je hodnocen přísněji a třeba i horší známkou, než ostatní - protože to odflákl. Ví to a nijak neprotestuje - a že zrovna on by se teda ozval.
Předchozí