Přidat odpověď
Lendul, ano. Tento popis přístupu by na ni seděl. Ovšem pokud do začátku páté třídy nenajdu další pojmenování jejich specifických potřeb, tak bude v běžné třídě ZŠ naprosto ztracená. Pochybuju, že najde takovou trpělivou učitelku, aby ji zadání písemnky vysvětlila třikrát jen proto, že ví, že až pochopí "CO" má dělat, tak to bude za jedna. Od chvíle, co nám diagnostikovali dysfázii, tak jsem jen očekávala, kdy se vrátí do normálu a srovná se s běžnou populací. Začínám cítit, že se to přes veškeré úsilí nás obou, nikdy úplně nestane, že bude vždy trochu "jiná". Vše jsem přiřazovala buď tomu, že má dysfázii, nebo tomu, že zdědila povahový rys po..., nebo že je dítě, tak proč by ještě nemohla to či ono.... ale roste a některé věci už přestávají být normální...
Předchozí