Boleslavko, já to mám stejně - už jsem tady o tom někde psala - v krizových situacích naskakují přednastavené vzorce chování, se terými já nesouhlasím, ale prostě někdy jsou rychlejší než moje uvažování, že to tak nechci a tak se stane, že junior přes plínku dostane, ikdyž já jsem proti, ničemu to nepomůže, ale někdo mi to zafixoval jako řešení.
Bude ti mnohem líp, když budeš klidná máma, se kterou si dítě užívá a tyhle starosti, jestli to píše dobře nebo špatně, přenecháš na škole. Ono v podstatě je úplně jedno, jak to písmenko teď namastí, stejně se ho naučí psát. Jde zřejmě o přístup dítěte, který se jeví jako salámistický? Pak bych zkusila naťuknout učitelku na ten časový limit, jak tu psala Jana. Mají to tak v Německu v NRW a já myslím, že je to super. Je dobré mít přesýpací hodinky, aby ten čas se mohl nějak vidtelně odměřit a dítě pak nebude mít motivaci to odfláknout, protože čas bude daný.
Ale lépe, když to pustíš a necháš dceru, aby byla ve škole a školních povinnostech za sebe. Hodně se tím naučí. Přeju hodně síly