Přidat odpověď
Zajímalo by mne, co na to syn
Zakladatelka nepíše, že by syn neměl zájem
Myslím, že tady není debata o tom, zda vnutit syna na ŠVP před odpor učitelky a synův nezájem?
Nejsem na to expert,ale do tý míry o tý problematice ponětí mám , abych si mohloa myslet, že je lepší dítě naučit, že má stejná práva jako ostatní, a že se nemá podvolovat ničí LIBOVULI - chlapec nic neprovedl, do školu zvládá, zvládl náročnější akce, budova je bezbariérová a bude mít s sebouz dospělou osobu, která je na pomoc s jeho handicapem zvyklá- KURVA, co jinýho to je, než libovůli z pozicxe moci? Pokud bude mít šesťák na vozíku asitenta, tak učitelka ani nebude vědet, že ho tam má.
Divme se, že na ulicích, v onchodech, kinech, divadlech, všude potkáváme tak málo lidí s handicapem, když jsou od detsví vedeni k tomu, aby nezacláněli zdravým.
Uvědom si, že učitelka takhle "osvíceně" vychováná i zdravé žáky své třídy, že když je člověk s handicapem nepohodlný, tak se prostě vyloučí . Mne je z toho zle. Vědět tyto podrobnosti, tak by mi to dost vadilo i jako rodiči nějakého ze zdravých spolužáků.
Předchozí