Přidat odpověď
Dělala jsem fin.poradce a chtěla jsem to dělat tak, abych se za to nemusela stydět. Fin.poradce je ten, kdo bance dělá obchody, ale banky jim všemožně házejí klacky pod nohy, všechno bylo opruz. Klient dodal požadované doklady a upozorňovala jsem, že je tam problém, který se bude hypotékou řešit, jestli to banka akceptuje. Nebojte se, víme o tom a zařídíme. Až když dodal poslední podklady a odhad, banka se šprajcla, že s tímto problémem úvěr nedá. Tak se to všechno začalo vyřizovat ve druhé bance, nový odhad, nové poklady, protože druhá banka to chtěla jinak. 6.000,- klientových korun rázem v řiti. Připadala jsem si kolikrát před klienty jako blbec. No, a když mi pak nevyplatili provizi, tak jsem se vším sekla.
Holky, nevěřte tomu, že fin.poradce vám vyběhá lepší úrok! Blbost, byli jsme za totální blbce. Když zajdete do banky a budete trochu dělat drahoty, dá vám úrok lepší, fin.poradce neovlivní nic. Když jsem nakonec spočítala ten čas, co jsem nad tím strávila, tak jsem pracovala možná ani ne za 30,- Kč za hodinu, náklady jako sfiňa, no utekla jsem od toho hodně rychle. Pracovala jsem asi pro 6 bank a snažila se vždycky vybírat to, co bylo pro klienta nejlepší. Pak jsem přišla na to, že nemůžu vybírat to, co je pro klienta nejlepší, ale musím vybrat takovou banku, kde klient vůbec projde skóringem. Protože každá banka to měla jinak, a klient, který u jedné banky prošel, si u ostatních pěti pomalu ani nevrznul. Aby mi prošel klient u více než jedn banky, to se mi snad ani nikdy nestalo, každá měla nějakou mouchu. Nejhorší opruzy byly u OSVČ, někteří otevřeně řekli, že kdyby věděli, co to bude za papírování, dokladování a buzeraci, že by do toho nikdy nešli.
Předchozí