Přidat odpověď
mě přijde hlavně podivné, že učitelka píše, že chlapec chodí nepřipraven a nenaučen... to je v první třídě, v prvním pololetí velmi zvláštní a může si učitelka říkat, co chce - nezlvádá v první řadě ona.
Vždyť v první třídě v prvním pololetí je na takové soudy hodně brzo, navíc to doporučení do speciální školy.... jestli dítě nemá mentální retardaci (což asi ne, to už by dávno rodiče měli potvrzené) tak do speciální a praktické školy opravdu nepatří. Jestli doma dítě zvládá, je schopno počítat, psát a číst a ve škole výkon nepodává, pak je problém na straně školy - třeba v atmosféře ve třídě, to že se děti v počtu osmi!!! ve třídě posmívají spolužákovi, prvňáčkovi, kterému všechno nejde rychle, pak bych s dítětem prchala třeba i do školy, kde je 25 dětí ve třídě, ale učitelka, která umí pracovat s kolektivem dětí a tyhle excesy si umí pohlídat. Moje děti chodí do školy, kde je taky máo dětí ve třídě, proto je vyhledáváná i dětmi, které mají různé problémy a nikdo se nikomu neposmívá, a to jsou tam i děti s dysfázií, autismem apod., všechny děti si navzájem pomáhají a posměváčci jsou vždy odkázáni do patřičných mezí...
Předchozí