Přidat odpověď
K té školce, beru to ze svého pohledu, u nás se učitelky třeba hodně věnují grafomotorice, slabikují, předškoláci poznávají první a poslední písmena a hlavně - učitelky jsou schopné poradit, co trénovat, na co se zaměřit. Rodiče toho kluka ze školky žádný podnět neměli - což je možná škoda. Já se třeba u svých dětí spoléhám víc sama na sebe, ale to třeba taky každý rodič tak nemá. Nechci rodiče toho chlapce nějak omlouvat, oni sami nikoho neviní, momentálně spíš neví, z které do které - píšu to za sebe, jak se to zdá mě. U nás prostě spolupráce školy i školky s rodiči fungovala jinak, bohužel tak nefunguje všude. Já vnímám školu i školku jako svého spojence, někde ale třeba školka funguje opravdu jen jako hlídací agentura. To o té přípravě ve školce jsem psala proto, že na to byly námitky i v inspekční zprávě.
Předchozí