Přidat odpověď
Já znám typy dětí, kterým rodiče zaplatí třeba deset různejch kroužků na jedno pololetí - na každej z nich chodí pár týdnů a nechají toho a chtějí jinej.
U každý činnosti dřív nebo později přijde rutina a zevšednění; chci, aby se dítě odmala učilo, že to nestačí k tomu, abych se na věc vykašlala (btw pak se třeba nebude mít tak velkou tendenci vykašlat třeba na zevšednělej vztah, protože bude tyhle principy chápat a mít zažité; bude vědět, že když něco dělám a přijde první krize, tak toho NEnechám a pak může přijít další vlna uspokojení; ve skutečnosti žádá činnost člověka nebaví furt a ve všech ohledech). To zaplacené období mimo jiné slouží k tomu, aby se odlišila přechodná ztráta zájmu daná tím, že věc není nová nebo že jsem narazila na první problém, od skutečného nezájmu. Skutečný nezájem za týden nepoznáš, skutečný nezájem trvá - a to respektuju.
Předchozí